Skip to content

Pan Oston gecertificeerd volgens ISO 9001

Pan Oston heeft op 9 maart 2021 het ISO 9001 certificaat mogen ontvangen. Voor Pan Oston is het ISO 9001 certificaat een bevestiging op de kwaliteit van de aangeboden producten en diensten.

Als marktleider met ruim 50 jaar ervaring waren de klanten van Pan Oston al overtuigd van de kwaliteitsproducten en diensten van Pan Oston. Maar op 9 maart 2021 is dit bevestigd, DNV heeft Pan Oston op deze dag het ISO 9001 certificaat overhandigd.

ISO 9001 certificering

ISO 9001 is dé norm voor kwaliteitsmanagement en Pan Oston toont met het behalen van de certificering aan dat haar producten en diensten voldoen aan de gevraagde kwaliteit van klanten. In de volledige productieketen weet Pan Oston de kwaliteit te waarborgen door processen goed in te richten en continue te verbeteren. Het eindresultaat is dat Pan Oston hoogwaardige oplossingen levert aan haar klanten.

Digitale processen 

De passie en gedrevenheid van de specialisten van Pan Oston viel ook op bij PraKtima, de organisatie die Pan Oston begeleide in het behalen van de ISO 9001 certificering. Een goed kwaliteitsmanagement met flexibel lopende processen zijn al jaren de norm bij Pan Oston. Dit is vooral terug te zien in de wijze waarop zij order tracking en digitale productie uitvoeren. Vanaf de tekentafel tot de assemblage in de fabriek is alles digitaal. Dit spaart niet alleen bomen, maar geeft een enorme flexibiliteit om in nauwe samenwerking met de klant producten en processen te kunnen wijzigen of bijsturen. Daarnaast controleren gecertificeerde medewerkers op elk moment in de keten de kwaliteit van producten en diensten.

Kwaliteitsmanagement voor innovatie

Het kwaliteitsmanagementbeleid van Pan Oston komt tevens de innovatie drive van de product managementteams ten goede. Door deelname aan initiatieven zoals Smart Welding Lab, een samenwerking tussen de Universiteit Twente en het ROC Twente, werken zij aan het continue verbeteren van processen.

Het certificeringstraject

Ondanks de extra uitdagingen die het coronavirus met zich meebrengt kon de audit met gepaste maatregelen geheel op locatie worden uitgevoerd. Met in achtneming van de RIVM-regels heeft DNV goed inzicht kunnen krijgen in de bedrijfsprocessen van Pan Oston.  Lead auditor Hans Zant was aangenaam verrast over de organisatie. Tijdens het beoordelen van het kwaliteitsmanagementsysteem van Pan Oston viel hem op hoe modern en innovatief de organisatie is en wat voor uniek product zij aanbieden.  

Wat doet Pan Oston?

Pan Oston is een producent van klantinteractie oplossingen zoals checkouts, selfservice oplossingen en informatiezuilen. Zij bedenken, ontwerpen, produceren, installeren én onderhouden gebruiksvriendelijke en innovatieve front- end-oplossingen. En staan bekend om realistische en praktische oplossingen van hoge kwaliteit.  Als toonaangevende innovator op de Europese markt met ruim 50 jaar ervaring kom je de producten van Pan Oston in je dagelijkse leven zeker tegen. Zo vind je oplossingen van Pan Oston bij grote ondernemingen als Albert Heijn, Action, Coop, Hema, Plus, Dirk v.d. Broek, Kruidvat, SPAR, Etos  en veel meer.

Informatie over ISO 9001?

 

Wilt u een offerte aanvragen?

Vraag hier een vrijblijvende offerte aan.

 

Trainingsaanbod

Leer uw managementsysteem volgens een specifieke norm implementeren en zelfstandig (interne) audits uit te voeren.

 

Certificeringstraject

Hoe ziet het certificeringstraject eruit? Bekijk hier alle stappen.

 

Nieuwsbrief

Ontvangt u onze nieuwsbrief al? Schrijf u in en ontvang ons nieuws en updates over certificering en trainingen.

 

Lijst met door DNV gecertificeerde organisaties

Gebruik de database om DNV certificaten te verifiëren.

 

Certificatiebeeldmerken

Download hier uw certificatiebeeldmerken.

 

Klantcases

Waarom deze klanten voor DNV kiezen.

 

Contact

Heeft een vraag voor ons?