Other sectors

Masterclass klantgerichtheid

Masterclass klantgerichtheid

Hoe de norm zich richt op klantgerichtheid, wat klantgerichtheid betekent en hoe uw kwaliteitmanagementsysteem hieraan kan bijdragen komt in deze masterclass uitvoerig aan de orde.

Algemeen

Kennis van de normen is een basis die elke (interne) auditor moet hebben. Echter een goede (interne) auditor is ook een sparringspartner bij de audits en kan inzichten met zich meebrengen die de organisatie op een hoger niveau kunnen brengen. DNV heeft daartoe een aantal masterclasses ontwikkeld speciaal voor (interne) auditors om hen handvatten te geven in de audits en een uitdagende gesprekspartner te kunnen zijn voor de auditees, op verschillende niveau’s in de organisatie.

Deze masterclass bestaat uit een theoretische inleiding, dan een praktische oefening en een nabespreking. Gemiddeld duurt deze masterclass 2,5 tot 3 uur.

Masterclass klantgerichtheid

Eén van de kwaliteitsmanagementsysteem principes waar de ISO 9001: 2015 op is gebaseerd is klantgerichtheid. Klantgerichtheid is iets anders dan klanttevredenheid, maar het kan er zeker wel aan bijdragen. Hoe de norm zich richt op klantgerichtheid, wat klantgerichtheid betekent en hoe uw kwaliteitsmanagementsysteem hieraan kan bijdragen komt in deze masterclass uitvoerig aan de orde.

Neem contact op:

Contact
Heeft u vragen?

Bel ons gerust: 010 - 2922706

Contact

Wilt u zich inschrijven voor deze training?

Inschrijven

Duur:

2,5 tot 3 uur (online)

Prijs:

€ 295,= p.p. excl. BTW

Algemeen

Kennis van de normen is een basis die elke (interne) auditor moet hebben. Echter een goede (interne) auditor is ook een sparringspartner bij de audits en kan inzichten met zich meebrengen die de organisatie op een hoger niveau kunnen brengen. DNV heeft daartoe een aantal masterclasses ontwikkeld speciaal voor (interne) auditors om hen handvatten te geven in de audits en een uitdagende gesprekspartner te kunnen zijn voor de auditees, op verschillende niveau’s in de organisatie.

Deze masterclass bestaat uit een theoretische inleiding, dan een praktische oefening en een nabespreking. Gemiddeld duurt deze masterclass 2,5 tot 3 uur.

Masterclass klantgerichtheid

Eén van de kwaliteitsmanagementsysteem principes waar de ISO 9001: 2015 op is gebaseerd is klantgerichtheid. Klantgerichtheid is iets anders dan klanttevredenheid, maar het kan er zeker wel aan bijdragen. Hoe de norm zich richt op klantgerichtheid, wat klantgerichtheid betekent en hoe uw kwaliteitsmanagementsysteem hieraan kan bijdragen komt in deze masterclass uitvoerig aan de orde.

Offerte aanvragen

Een voorstel ontvangen voor een in-company training?

Opleidingstrajecten

Wilt u een van onze opleidingstrajecten volgen? Bekijk hier alle opleidingstrajecten.

Waarom DNV - training?

Lees de ervaringen van andere trainingsdeelnemers.

Whitepaper

Meer tips over normen? Download een van de vele whitepapers.

Nieuwsbrief

Schrijf u hier in en ontvangen de nieuwsbrief.

Algemene voorwaarden

Download de algemene voorwaarden - training.