Masterclass klantgerichtheid
Hoe de norm zich richt op klantgerichtheid, wat klantgerichtheid betekent en hoe uw kwaliteitmanagementsysteem hieraan kan bijdragen komt in deze masterclass uitvoerig aan de orde.
Algemeen
Elke (interne) auditor moet kennis hebben van certificeringsnormen. Een goede auditor is tijdens audits ook een sparringpartner die inzichten biedt om de organisatie naar een hoger niveau tillen. DNV Masterclasses zijn speciaal ontworpen om (interne) auditoren te helpen deze vaardigheden te ontwikkelen.
Met een theoretische inleiding, praktische oefening en nabespreking biedt deze masterclass een unieke kans om uw kennis en vaardigheden op het gebied van gegevensbescherming naar een hoger niveau te tillen. De DNV Masterclasses duren 2,5 tot 3 uur.
Masterclass klantgerichtheid
Wilt u werken aan de klantgerichtheid van uw organisatie? Laat uw kwaliteitsmanagementsysteem hieraan bijdragen! Eén van de principes van het ISO 9001 kwaliteitsmanagementsysteem is klantgerichtheid. Tijdens deze masterclass leert de trainer u alles over klantgerichtheid en hoe uw kwaliteitsmanagementsysteem hieraan kan bijdragen. Met een theoretische inleiding, praktische oefening en nabespreking bent u verzekerd van een waardevolle leerervaring!
Algemeen
Elke (interne) auditor moet kennis hebben van certificeringsnormen. Een goede auditor is tijdens audits ook een sparringpartner die inzichten biedt om de organisatie naar een hoger niveau tillen. DNV Masterclasses zijn speciaal ontworpen om (interne) auditoren te helpen deze vaardigheden te ontwikkelen.
Met een theoretische inleiding, praktische oefening en nabespreking biedt deze masterclass een unieke kans om uw kennis en vaardigheden op het gebied van gegevensbescherming naar een hoger niveau te tillen. De DNV Masterclasses duren 2,5 tot 3 uur.
Masterclass klantgerichtheid
Wilt u werken aan de klantgerichtheid van uw organisatie? Laat uw kwaliteitsmanagementsysteem hieraan bijdragen! Eén van de principes van het ISO 9001 kwaliteitsmanagementsysteem is klantgerichtheid. Tijdens deze masterclass leert de trainer u alles over klantgerichtheid en hoe uw kwaliteitsmanagementsysteem hieraan kan bijdragen. Met een theoretische inleiding, praktische oefening en nabespreking bent u verzekerd van een waardevolle leerervaring!