Beleid omtrent coronavirus (COVID-19)

Neem contact op:

Heeft u vragen?

Heeft u vragen?

Bel ons gerust: 010 - 2922706

Punten van aandacht wanneer u een training bij ons volgt:

  • Bent u verkouden? Dan verzoeken wij u om niet naar de training te komen, ook niet met een negatieve test of geldige QR-code. U kunt contact met ons opnemen zodat we samen kunnen kijken naar welke training wij u kunnen doorschuiven. Hier zijn voor u geen extra kosten aan verbonden.
  • Wij moedigen het gebruik van een mondkapje bij verplaatsing binnen het hotel aan.
  • Test u binnen 5 dagen na de training positief op Covid-19, wilt u dit dan aan ons doorgeven? Dan kunnen wij de deelnemers inlichten (zonder benoemen van uw naam) zodat zij passende maatregelen kunnen nemen.
Trainingslocaties: controle bij ingang

De 1,5 metermaatregel is weer van toepassing binnen onze trainingslocaties. Bij de ingang van onze trainingslocaties wordt sinds 25 september 2021 aan alle gasten om een geldig bewijs gevraagd, alsmede een geldig ID, waarmee u kunt aantonen dat u tegen Covid-19 bent gevaccineerd, ervan bent genezen, of negatief getest bent. Dit kan zijn door middel van uw QR-code in de Coronacheck-app, een herstelbewijs of bij sommige locaties het gele boekje. 

Een Nederlands testbewijs is geldig tot 24 uur na het moment van testen. Via https://www.testenvoortoegang.org/ kunt u een testafspraak maken bij u in de buurt. Een herstelbewijs is geldig vanaf 11 dagen na de positieve test, tot 365 dagen na de positieve test. Een vaccinatiebewijs is geldig vanaf 14 dagen na de laatste vaccinatie. 

Omdat het controleren van deze bewijzen extra tijd in beslag zal nemen verzoeken wij u vriendelijk om ruim voor aanvang van de training aanwezig te zijn, zodat er op tijd begonnen kan worden met de training. 

Indien u hier bezwaar tegen hebt en om deze reden af wilt zien van deelname aan de training, neem dan tijdig (uiterlijk 14 dagen voor startdatum training) contact met ons op om uw inschrijving door te schuiven naar een trainingsdatum verder in de toekomst. Ook als u in verband met Covid-19 nu niet wilt deelnemen aan een training op locatie verzoeken wij u tijdig contact op te nemen met ons om uw inschrijving door te schuiven. We denken hierin graag met u mee.


Wij vinden het belangrijk om onze deelnemers en onze medewerkers een zo veilig mogelijke leeromgeving te bieden en danken u alvast hartelijk voor uw medewerking en begrip. U kunt ons bereiken via ons algemene e-mailadres: rotterdamtraining@dnv.com en telefonisch via 010-2922706.


Laatst bijgewerkt op 2 december 2021

Neem contact op:

Heeft u vragen?

Heeft u vragen?

Bel ons gerust: 010 - 2922706

Remote Audits

Wat is een remote audit? En hoe werkt dit? Lees hier meer over remote auditeren.

Online training

Wilt u een training volgen vanaf een locatie die u goed uitkomt? Volg dan een online training.

COVID-19 update

Updates en beschikbaarheid van onze diensten omtrent COVID-19.

Waarom DNV?

​“Safeguarding life, property and the environment” is de missie van DNV. Het managen van risico’s is de specifieke expertise van DNV.

Video: Remote auditeren

Bekijk hier de video over de mogelijkheden met Remote Auditeren.

Klantcases

Waarom kiezen klanten voor DNV?