Beleid omtrent coronavirus (COVID-19)

Neem contact op:

Heeft u vragen?

Heeft u vragen?

Bel ons gerust: 010 - 2922706

Punten van aandacht wanneer u een training bij ons volgt:

  • Wanneer u door ziekte of quarantaine niet kunt deelnemen op de trainingsdatum waar u zich voor heeft ingeschreven, kunt u contact met ons opnemen zodat we samen kunnen kijken naar welke datum wij uw aanmelding kunnen doorschuiven. Als wij uw arrangementskosten niet meer kunnen annuleren bij de trainingslocatie betaalt u voor de training waar uw aanmelding naar doorgeschoven wordt nog de arrangementskosten van de trainingslocatie. 
  • Test u binnen 5 dagen na de training positief op Covid-19, wilt u dit dan aan ons doorgeven? Dan kunnen wij de deelnemers inlichten (zonder benoemen van uw naam) zodat zij passende maatregelen kunnen nemen.

De meeste coronamaatregelen, zoals de coronacheck-controle, mondkapjes en 1,5 meter, zijn inmiddels vervallen. Omdat er nog wel veel besmettingen zijn vragen wij u alert te zijn op gezondheidsklachten bij uzelf en in uw directe omgeving. 

Wij vinden het belangrijk om onze deelnemers en onze medewerkers een zo veilig mogelijke leeromgeving te bieden en danken u alvast hartelijk voor uw medewerking en begrip. U kunt ons bereiken via ons algemene e-mailadres: rotterdamtraining@dnv.com en telefonisch via 010-2922706.


Laatst bijgewerkt op 21 maart 2022

Neem contact op:

Heeft u vragen?

Heeft u vragen?

Bel ons gerust: 010 - 2922706

Remote Audits

Wat is een remote audit? En hoe werkt dit? Lees hier meer over remote auditeren.

Online training

Wilt u een training volgen vanaf een locatie die u goed uitkomt? Volg dan een online training.

COVID-19 update

Updates en beschikbaarheid van onze diensten omtrent COVID-19.

Waarom DNV?

​“Safeguarding life, property and the environment” is de missie van DNV. Het managen van risico’s is de specifieke expertise van DNV.

Video: Remote auditeren

Bekijk hier de video over de mogelijkheden met Remote Auditeren.

Klantcases

Waarom kiezen klanten voor DNV?